یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

آرشیو شهریور ماه 1401

وبلاگ شخصی خریدهام

بررسی Sony 32HX753

۵ بازديد

سونی 32 اینچی 32HX753 تصاویر وضوح استاندارد و HD را ارائه می دهد و طیف عالی از خدمات ویدئویی تلویزیون هوشمند را ارائه می دهد.

سونی در گذشته پادشاه قصر تلویزیون بود، اما در چند سال اخیر با این موضوع دست و پنجه نرم کرده است که شاهد دزدیدن تاج و تخت سامسونگ در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان بوده است.

رنگ های گرم و رنگ طبیعی پوست؛ طیف خوب خدمات آنلاین؛ غرفه جذاب؛ عملکرد حرکتی قوی؛ تصاویر سه بعدی تقریباً بدون تداخل هستند.

قاب کاملاً گسترده است. پشتیبانی از رسانه های دیجیتال نیاز به بهبود دارد.

بررسی LG 47LM860V

۷ بازديد

ال‌جی 47 اینچی 47LM860V طراحی خیره‌کننده، مجموعه‌ای چشمگیر از برنامه‌ها و عملکرد سه بعدی عالی را ارائه می‌کند، اما نکاتی در این زمینه وجود دارد.

تلویزیون چشمگیر 55LM960V ممکن است در صدر خط تولید تلویزیون های فعلی ال جی قرار گیرد، اما 47 اینچی 47LM860V از نظر ویژگی ها آن را نزدیک به تلویزیون اجرا می کند. تفاوت اصلی بین این دو این است که مدل رده بالا از نور پس زمینه LED مستقیم استفاده می کند در حالی که این مدل با نور پس زمینه LED لبه کار می کند.

رنگ های شاداب؛ پشتیبانی سه بعدی منفعل خوب؛ جزئیات چشمگیر

سیستم کم نور کردن لبه عالی نیست. از دست دادن جزئیات در صحنه های تاریک تر.

LG 47LM860V 47 اینچی دارای طراحی خیره کننده، مجموعه ای چشمگیر از برنامه های هوشمند و عملکرد سه بعدی غیرفعال عالی است. در حالی که خروجی تصویر دوبعدی آن به طور کلی قوی است، برخی از ضعف‌ها در سیستم کاهش نور لبه و سطوح مشکی آن را از کسب امتیاز بالاتر باز می‌دارند.

به غیر از این، چیز کمی برای جدا کردن این دو وجود دارد، بنابراین اگر نتوانید به قیمت 2500 پوندی 55LM960V ادامه دهید، آیا 47LM860V که 1500 پوند قیمت دارد، به همان اندازه سرگرم کننده خواهد بود؟

بررسی UE55ES7000 سامسونگ

۶ بازديد

ظاهر شیک سامسونگ UE55ES7000، برنامه های هوشمند عالی و عملکرد عالی HD و 3D را تحت تاثیر قرار می دهد، اما بسیار گران است.

سامسونگ با UE55ES8000 دنیای تلویزیون را غافلگیر کرد - اولین تلویزیونی که می توان با صدا یا با تکان دادن دست در مقابل آن کنترل کرد، به سبک Minority Report . وقتی آن را در ماه مارس آزمایش کردم آنقدرها تحت تأثیر آن قرار نگرفتم، به خصوص که بسیار گران بود.

تصاویر بسیار روشن؛ تصاویر HD شارپ؛ عملکرد سه بعدی قوی؛ طیف خوبی از برنامه های هوشمند

گران؛ برخی از مشکلات نور پس زمینه؛ ویژگی‌های کنترل حرکت و صدا هنوز نیاز به کار دارند. تصاویر با کیفیت استاندارد می توانند نویز داشته باشند.

Samsung UE55ES7000 با ظاهر شیک، برنامه های هوشمند عالی و عملکرد فوق العاده HD و 3D خود را تحت تاثیر قرار می دهد. با این حال، ویژگی‌های کنترل حرکت و صدا هنوز ناتمام به نظر می‌رسد و در مقایسه با سونی عالی 55HX853 بسیار گران است.

بررسی توشیبا Toshiba L5200U

۶ بازديد

چند ماه پیش پرسیدم برای تلویزیون جدید چقدر می پردازید ؟ جای تعجب نیست که نیمی از پاسخ دهندگان کمتر از 1500 دلار و تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان زیر یک دلار گفتند. خوب، اگر شما هستید، سری LCD مبتنی بر LED توشیبا 5200 ممکن است تلویزیونی باشد که باید در نظر بگیرید.

دقت رنگ یک مشکل است، گاهی اوقات میان تن مایل به سبز است. نور پس زمینه می تواند کمی بین مواد روشن و تیره نوسان داشته باشد. برخلاف برخی از تلویزیون‌ها در این سطح قیمت، تلویزیون سه بعدی یا هوشمند وجود ندارد.

سری Toshiba L5200 با کیفیت تصویر خوب برای تلویزیون LED با نور لبه، ارزش قابل توجهی را برای قیمت ارائه می دهد.

بررسی LG LM7600

۶ بازديد

اکثر تلویزیون‌های ال‌ای‌دی گران قیمت، «هوشمند» با ظاهر زیبا که امسال بررسی کرده‌ایم، وقتی آنها را روشن کردیم، ناامیدکننده بودند، اما نه سری LG LM7600.

در اواخر سال، به ندرت پیش می‌آید که منتقدان خسته‌کننده تلویزیون مانند من از کیفیت تصویر یک تلویزیون غافلگیر شوند، اما LM7600 ال‌جی مرا به فکر فرو برد. من انتظار داشتم همان تصویر ضعیفی را که با سری LM6700 تجربه کردم ، که روی کاغذ تقریباً یکسان به نظر می رسد، اما تصویر 7600 به وضوح بهتر بود. حتی از مدل پرچمدار بسیار گران قیمت این شرکت یعنی LM9600 نیز بهتر عمل کرد . از من نپرس چرا، چون نمی دانم.

سری LG LM7600 کیفیت تصویر کلی بسیار خوبی دارد، با سطوح سیاه عمیق برای تلویزیون LED. صفحه‌نمایش نیمه مات در اتاق‌های روشن‌تر به خوبی کار می‌کرد و سه بعدی تقریباً عاری از تداخل بود. این تلویزیون با داشتن قاب مشکی نازک و با سلیقه یکی از زیباترین طرح های تلویزیون در سال است. کنترل از راه دور هوشمند حرکت آن با یک سیستم منوی بسیار قابل تنظیم استفاده می شود و مجموعه تلویزیون هوشمند آن محتوای زیادی را ارائه می دهد. با شش جفت عینک سه بعدی غیرفعال عرضه می شود.

Apple TV در مقابل Roku در مقابل Nexus Q

۶ بازديد

Nexus Q گوگل جدیدترین بچه در بلوک استریم است. CNET آن را رودررو با افراد مستحکم مورد علاقه ما، Apple TV و Roku قرار می دهد.

سر به سر: Roku HD یک پخش کننده ساده است، Apple TV یک پخش کننده همه کاره است، و Google Nexus Q یک پخش کننده تقویت کننده/رسانه ای است.

نبردی برای کنترل اتاق نشیمن شما در جریان است، و در حالی که مبارزان زیادی وجود دارد، هنوز یک پیروز واضح وجود ندارد. به لطف تعداد انگشت شماری به اصطلاح ست تاپ باکس ، ویدیو و صدای ارائه شده از طریق اینترنت در حال تبدیل شدن به یک منبع بزرگ - اگر نگوییم منبع اصلی - سرگرمی تلویزیونی برای تعداد فزاینده ای از مردم است.

بررسی سامسونگ UNES8000

۶ بازديد

UNES8000 ویژگی های بیشتری از همیشه در شاسی فوق باریک خود دارد، اما کیفیت تصویر آن کمتر از وعده اصلی خود است.

تلویزیون ال ای دی سامسونگ UNES8000 از طراحی خیره کننده و ویژگی های بیشتری نسبت به هر تلویزیون موجود در بازار برخوردار است. برای آن هزینه گزافی خواهید پرداخت، اما اگر می‌توانید آن را بپردازید و می‌خواهید لبه فناوری تلویزیون را در اتاق نشیمن خود داشته باشید - حداقل قبل از OLED - اکنون مطالعه را متوقف کنید و یک ES8000 بخرید.

تلویزیون ال ای دی سامسونگ UNES8000 بسیار نازک به نظر می رسد از یک یا دو سال آینده ساخته شود. مجموعه ویژگی های عظیم آن شامل کنترل از راه دور تاچ پد، IR blaster، چهار جفت عینک سه بعدی، حرکت و فرمان صوتی و توانمندترین پلت فرم تلویزیون هوشمند صنعت است. کیفیت تصویر آن دارای دقت رنگ فوق العاده همراه با پردازش ویدئویی پیشرو در صنعت و عملکرد سه بعدی است.

بد

سطوح مشکی روشن تر و یکنواختی ناقص صفحه نمایش به طور قابل توجهی تصویر آن را مختل می کند، به خصوص برای چنین تلویزیون گران قیمتی. سامسونگ برای ویژگی‌های اضافی که عمدتاً غیرضروری و ضعیف هستند، هزینه زیادی می‌گیرد.

خط پایین

اگرچه تلویزیون ال ای دی سامسونگ UNES8000 به نقاط بالایی رسیده است، اما در نهایت نمی تواند قیمت بالای خود را توجیه کند.

بررسی Sony KDL-EX640

۶ بازديد

سری EX640 سونی با کیفیت تصویر مناسب و امکانات نسبت به قیمت، یکی از بهترین معاملات این شرکت است.

وقتی صحبت از خرید تلویزیون به میان می آید، مهم نیست که مدل های پرچمدار براق چقدر جذاب باشند، معمولا خرید محصولات میان رده منطقی است. در حالی که شما به طور طبیعی فرض می کنید که مدل های پیشرفته تر کیفیت تصویر بهتری دارند، همیشه اینطور نیست. گاهی اوقات شما فقط برای ویژگی های بیشتر و یک تصویر بدتر هزینه می کنید.

نسبتاً مقرون به صرفه، سطوح مشکی عمیقی را برای پول و اشباع رنگ قابل ستایش ارائه می دهد. طراحی جذاب است و استفاده از سیستم منو آسان است.

ما چند مشکل یکنواختی را شناسایی کردیم، مناطق سیاه زیر نور می توانند آبی به نظر برسند، و جزئیات سایه با تلویزیون های بهتر وجود ندارد. دانگل بی سیم یک پورت USB را اشغال می کند. بخش SEN رابط تلویزیون هوشمند به قدری کند است که به نوعی بیهوده است.

سری EX640 سونی با کیفیت تصویر مناسب و امکانات نسبت به قیمت، یکی از بهترین معاملات این شرکت است.

اگر به یک تلویزیون LED سونی فکر می کنید و KDL-HX850 عالی برای خون شما بسیار غنی است، انتخاب شما به KDL -HX750 یا KDL-EX640 است که من در اینجا بررسی می کنم. پس از مقایسه مستقیم این دو، می توانم بگویم که این یک تصمیم بسیار آسان است. EX640 برنده می شود زیرا تصویر آن در واقع بهتر از HX750 گران تر است. علیرغم اینکه EX640 به عنوان کم‌هزینه‌ترین تلویزیون ال‌ای‌دی سونی شناخته می‌شود، تصویر بسیار مرتبی را در قبال پول ارائه می‌کند، با رنگ‌های مشکی بهتر از HX750 و Samsung UNES6500. و رنگ‌های اشباع‌شده، تصویر بسیار مرتبی در قبال پول ارائه می‌کند. طراحی یک نقطه اوج است، برای یک مدل میان رده غیرمعمول، با بافتی زیبا. تنها ویژگی قابل توجهی که از دست می دهد سه بعدی است، که در واقع باید برخی از افراد را خوشحال کند.

 

 

بررسی Sony 26EX553

۶ بازديد

Sony 26EX553 26 اینچی کیفیت تصویر قوی و ویژگی های تلویزیون هوشمند خوب را ارائه می دهد، اما گران است و صدا متوسط ​​است.

همه نمی‌خواهند یک تلویزیون بزرگ یک چهارم از سالن آنها را اشغال کند. اگر ترجیح می‌دهید یکپارچه مشکی غول‌پیکر بر فضای زندگی‌تان تسلط نداشته باشد، این تلویزیون با اندازه متوسط ​​ممکن است توجه شما را جلب کند.

سطوح سیاه عمیق و عملکرد کنتراست خوب؛ حتی نور پس زمینه؛ ویژگی های آنلاین مناسب

عملکرد صوتی متوسط؛ Full HD نیست. نسبتاً گران است؛ پشتیبانی ضعیف از فایل های ویدئویی

اگر به دنبال یک تلویزیون کوچکتر هستید، 26 اینچی سونی 26EX553 به دلیل کیفیت تصویر قوی و ویژگی های تلویزیون هوشمند خوب، انتخاب مناسبی است. از جنبه منفی، برای مجموعه ای با این اندازه بسیار گران است، در حالی که کیفیت صدا و پشتیبانی از فایل های ویدئویی متوسط ​​است.

Slick Sony XBR-HX950 آن را ساده نگه می دارد

۵ بازديد

اگرچه قیمت آن بالاتر است و عملکرد بدتری نسبت به بهترین پلاسما دارد، Sony XBR-HX950 هنوز هم یکی از بهترین تلویزیون های LED تا کنون است.

اگر برای لحظه‌ای بی‌نشاط و مهربان، وجود شارپ Elite و چند نمایشگر ال‌سی‌دی 75 ، 80 و 84 اینچی را فراموش کنید ، Sony XBR- HX950 گران‌ترین تلویزیون سال است. . این تلویزیون بیش از هر تلویزیون 2012 در کلاس اندازه خود قیمت دارد و امکانات اضافی کمتری را ارائه می دهد - بدون تشخیص صدا و حرکات، بدون حاشیه "نامرئی"، بدون کنترل از راه دور صفحه لمسی - نسبت به هر تلویزیون برتر 2012 دیگری. تلویزیون