یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

برای نمایشگاه CES 2021، یخچال های جدید سامسونگ از روند زیبایی شناسی سفارشی استقبال می کنند

۶ بازديد

یخچال‌های سفارشی سامسونگ که جدید برای ایالات متحده در نمایشگاه CES است، به شما امکان می‌دهد رنگ‌ها، مواد و پوشش‌های هر یک از چهار در را با هم ترکیب کنید.

این داستان بخشی از CES است، جایی که CNET آخرین اخبار را در مورد باورنکردنی ترین فناوری که به زودی منتشر می شود، پوشش می دهد.

 

اصطلاحی از خیاطی، "سفارشی" به معنای چیزی است که برای نیازهای خاص شما ساخته شده است -- و این همان پیشرفتی است که در خط یخچال های سفارشی سامسونگ وجود دارد که اولین حضور جهانی خود را در CES 2021 ، یک رویداد مجازی و تمام دیجیتالی امسال به دلیل همه گیری COVID-19 در حال انجام است .

 

 

برای تناسب با این صورت‌حساب، یخچال‌های Bespoke طرح‌های کاملاً مدولار را ارائه می‌کنند که می‌توانید آن‌ها را مطابق با محتوای آشپزخانه خود سفارشی کنید. هر یک از چهار درب یخچال با رنگ، جنس و رنگ انتخابی شما - از جمله گزینه‌های غیرمعمول مانند صورتی و آبی آسمانی ارائه می‌شود. این به شما امکان می دهد تا یخچال را با هم ترکیب کنید تا بهترین حالت را داشته باشید. اگر چیزی یکنواخت در کلاسیک سیاه یا سفید می خواهید، عالی است. اگر یک یخچال معمولی با درهای یخچال شرابی و درهای فریزر آبی سرمه ای را ترجیح می دهید، این نیز خوب است.

همه اینها صفحه‌ای از کتاب بازی بین‌المللی را به عاریت گرفته است، زیرا یخچال‌های اروپا و آسیا مدت‌هاست گزینه‌هایی را برای طراحی مدولار و انتخاب‌های رنگ زیادی ارائه می‌دهند . در واقع، سامسونگ برای اولین بار در سال 2019 مجموعه Bespoke را برای بازار اروپا معرفی کرد ، البته با تعداد انتخاب های اندازه و رنگ حتی بیشتر از آنچه آمریکایی ها در سال جاری خواهند دید. با گسترش جهانی این خط، سامسونگ با احتیاط شرط می‌بندد که مصرف‌کنندگان آمریکایی حاضرند برای طراحی‌های منحصربه‌فرد و چشم‌نواز یخچال نیز هزینه پرداخت کنند.

 

در مورد ویژگی‌ها، هر یک از مدل‌های جدید Bespoke از طراحی 4 در Flex سامسونگ استفاده می‌کنند  ساید سامسونگ که دستگاه را به چهار ربع تقسیم می‌کند. از نظر رنگ، گزینه های شما برای هر یک از چهار در به شرح زیر است: استیل سرمه ای، استیل شامپاین، مشکی مات، شیشه سفید، شیشه خاکستری، شیشه بژ، شیشه صورتی، شیشه آبی آسمانی، شیشه شرابی و شیشه سرمه ای.

 

در صورت تمایل، می‌توانید رنگ‌های مختلف را برای هر یک از درهای مختلف یخچال‌های سفارشی سامسونگ ترکیب و مطابقت دهید.

 

سامسونگ

دو قسمت بالا به عنوان یخچال و دو قسمت پایین به عنوان فریزر عمل می کنند، اما شما می توانید دمای قسمت پایین سمت راست را افزایش دهید و در صورت نیاز از آن به عنوان یک یخچال اضافی استفاده کنید. این یک ویژگی سطح بالا است که ارزش بررسی دارد، اما جدید نیست.

 

همین امر در مورد پارچ آب پرکننده خودکار نیز صدق می‌کند، ویژگی که سال‌های گذشته در یخچال‌های درجه یک سامسونگ دوست داشتم . اگرچه قبلاً این کار انجام شده است، اما سامسونگ ادعا می کند که پارچ در این مدل های سفارشی بهتر با آب سردکن داخلی ادغام می شود. همچنین یک فیلتر UV جدید و خوشبوکننده برای هوای داخل یخچال وجود دارد که مطابق با روند مورد انتظار محصولات جدید است که از اشعه ماوراء بنفش کشنده میکروب در طراحی خود استفاده می کند. فقط توجه داشته باشید که سامسونگ در حال حاضر هیچ ادعایی در مورد کشتن میکروب ها ندارد. این در تضاد با ال‌جی است که یک ضدعفونی کننده UV را در داخل سردکن آب در جدیدترین یخچال خود قرار داده است و وعده کشتن 99.99 درصد از باکتری‌ها را می‌دهد.

آب سردکن در داخل درب سمت چپ یخچال، درست در کنار یک پارچ دستی و پرکننده خودکار قرار دارد.

 

سامسونگ

در همین حال، یخ‌ساز فریزر سفارشی می‌تواند برای افرادی که از نوشیدنی‌هایی با یخ جویدنی لذت می‌برند، از قالب‌های یخ استاندارد به «نیش یخ» به سبک ناگت تبدیل شود. این یک ارتقاء خوب است، و صادقانه بگویم، با توجه به محبوبیت Opal Nugget Ice Maker آن شرکت، من از اینکه سامسونگ در اینجا GE را شکست داد، شگفت زده شدم .

 

 

تنها چیزی که در مورد طراحی سفارشی ناامیدکننده می‌دانم این است که سامسونگ به شما اجازه نمی‌دهد مدلی با درب صفحه‌نمایش لمسی Family Hub ارتقا دهید، هرچند فکر می‌کنم با توجه به اینکه یخچال‌های سفارشی دارای دوربین در داخل نیستند، منطقی است. مانند یخچال های از پیش تنظیم شده Family Hub. با این حال، به نظر یک فرصت از دست رفته است، به خصوص که سامسونگ از سال 2021 برای انجام برخی ارتقاءهای کلیدی استفاده می کند. صفحه نمایش لمسی داخلی 22.5 اینچی اندروید در حال دریافت نسخه جدیدی از نرم افزار خود به نام Family Hub 6.0 است که شامل یک رابط کاربری بازطراحی شده، کنترل‌های خانه هوشمند پیشرفته و افزودن یک برنامه آشپزی SmartThings است که می‌تواند به شما در ساخت هفتگی کمک کند. منو.

 

سامسونگ هیچ جزئیاتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن در ماه ژانویه در اینجا به اشتراک نمی گذارد، اما می توان تصور کرد که این یخچال ها پس از رسیدن در اواخر بهار امسال ارزان نخواهند شد.

 

چند بار در یخچال را باز کرده اید و جلوی دستگاه خود ایستاده اید و به این یخچال ال جی  فکر کرده اید که می خواهید چه بخورید؟ این احتمال وجود دارد که شما بیش از آنچه تصور می کنید این کار را انجام دهید، و ال جی امیدوار است که جدیدترین یخچال های InstaView Door-in-Door به پایان دادن به این عادت اتلاف انرژی کمک کنند.

 

یخچال های ال جی اینستا ویو برای اولین بار در سال 2015 عرضه شد و دارای یک صفحه شیشه ای مشکی بر روی در است. با دو بار ضربه زدن روی این صفحه شیشه‌ای، نوری روشن می‌شود و به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به باز کردن درب یخچال را ببینید.

 

این پنل همچنین به عنوان یک درب داخلی نیز عمل می کند که دسترسی سریع به اقلام جلوی یخچال را فراهم می کند و از خروج هوای سرد کمتری نسبت به باز کردن درب اصلی اطمینان می دهد.

 

برای اولین بار، یخچال های InstaView اکنون یک صفحه شیشه ای دارند که در تمام نیمه بالایی در سمت راست امتداد یافته است و به شما امکان می دهد حتی بیشتر از محتویات یخچال را ببینید.

یخچال های جدید InstaView همچنین دارای یک دستگاه پخش کننده آب هستند که از نور ماوراء بنفش برای ضدعفونی کردن شیر استفاده می کند و از انتشار میکروب های بالقوه مضر در آب آشامیدنی می کاهد. 

 

ال‌جی می‌گوید این فناوری به‌طور خودکار به مدت 10 دقیقه، یک بار در ساعت یک‌بار فعال می‌شود و تا 99.99 درصد از باکتری‌ها، از جمله E. coli و سودوموناس آئروژینوزا را که می‌تواند منجر به ذات‌الریه شود، از شیر آب پخش‌کننده حذف می‌کند. همچنین می توان آن را در صورت تقاضا با فشار دادن یک دکمه روی یخچال هر زمان که بخواهید با فشار یک دکمه فعال کرد.

 

یخچال ها همچنین با برنامه LG ThinQ کار می کنند، بنابراین می توانید میزان مصرف انرژی آنها را مشاهده کنید. همچنین می توانید در صورت باز ماندن درب هشدار دریافت کنید و حتی روشنایی نور داخلی را بسته به زمان روز تنظیم کنید.

 

تجزیه و تحلیل: صرفه جویی در انرژی و همچنین صرفه جویی در زمان

نمی توان انکار کرد که پنل InstaView بسیار مفید است – قبل از اینکه به سوپرمارکت بروم، همیشه چیزهایی را که در یخچال است بررسی می کنم، و اغلب در حین نوشتن لیست خرید خود چندین بار در را باز می کنم.

 

هر بار که درب یخچال باز می شود، دمای داخل یخچال افزایش می یابد، به این معنی که کمپرسور باید به داخل آن ضربه بزند تا آن را به سطح مناسب کاهش دهد. طبق مجله Home Energy ، باز کردن درب 7 درصد از انرژی مصرفی یخچال را بر اساس 42 باز شدن در روز تشکیل می دهد - این رقم ممکن است در ابتدا زیاد به نظر برسد، اما زمانی که من و نیمه دیگرم هر دفعه یخچال را باز می کنیم. روز، در واقع بسیار دقیق است.

 

تحقیقات مؤسسه انرژی صرفه جویی نشان می دهد که یخچال به طور متوسط ​​هر سال 162 کیلووات ساعت انرژی مصرف می کند، بنابراین با کاهش تعداد دفعاتی که در یخچال را باز می کنید، می توانید بیش از 11 کیلووات ساعت در سال از مجموع آن ضربه بزنید.

 

در سطح جهانی، اتلاف انرژی یک مسئله بزرگ است - تنها در ایالات متحده یخچال بوش  معادل 283 کیلووات ساعت برق برای هر نفر در سال است، که معادل روشن کردن یک کوره برقی با دمای 350 درجه فارنهایت / 175 درجه سانتیگراد به مدت شش روز است، بنابراین هر کاری که می توان انجام داد. کاهش این رقم در چشم ما یک گام بزرگ به جلو است.

 

 

 

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.