یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

هر یخچال جدید که پیدا می‌کنید شیک و مدرن است

۵ بازديد

اگر خانه دنیای یک خانواده است، یخچال خورشید است. همه چیز حول محور آن می چرخد، از صبحانه و ناهار سالم گرفته تا شام دور میز. به همین دلیل است که تهیه یک یخچال جدید به نوعی کار بزرگی است. فاکتورهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد - همه چیز از پیکربندی و ابعاد گرفته تا تکمیل و ویژگی های خاص. همچنین باید از خود بپرسید که آیا می خواهید روی یک یخچال هوشمند سرمایه گذاری کنید. البته، هیچ دور زدن قیمت وجود ندارد: آنها گران هستند. اما اگر یک انتخاب برتر از یک برند قابل اعتماد می‌خواهید که سال‌ها در مدار خانواده‌تان ثابت بماند، در جای مناسبی هستید.

 

 

آزمایشگاه لوازم آشپزخانه و نوآوری موسسه Good Housekeeping همه انواع لوازم آشپزخانه را سالانه ارزیابی می کند، از طیف گاز گرفته تا مخلوط کن تا اجاق های توستر و موارد دیگر. ما مرتباً یخچال‌ها را آزمایش می‌کنیم که عملکرد و کارایی را ارزیابی می‌کنند - هر یخچال از نظر توانایی خود در تنظیم دما و سهولت استفاده از جمله خوانایی دفترچه راهنما، عملکرد دستگیره‌های در و کنترل‌های یخچال امتیاز می‌گیرد. ما همچنین به سایر ویژگی های داخلی از جمله کشوها، قفسه ها و موارد دیگر نگاه می کنیم.

در اینجا لیستی از بهترین یخچال ها برای خرید بر اساس آزمایش آمده است. یخچال فریزر  پس از انتخاب های ما، بیشتر بدانید که چگونه یخچال ها را ارزیابی می کنیم، به علاوه چندین نکته خرید برای اطمینان از انتخاب مناسب برای خانه خود.

یخچال فریزر درب فرانسوی سری پروفیل جنرال الکتریک با سیستم دم‌آوری Keurig K-Cup بهترین امتیاز را برای حفظ دما و یکنواختی کسب کرد. همچنین کارشناسان آزمایشگاه لوازم آشپزخانه ما را با ویژگی های طراحی هوشمند خود شگفت زده کرد: شما یک یخچال درجه یک، به علاوه یک قهوه ساز داخلی Keurig در درب دریافت می کنید. Wi-Fi فعال است، بنابراین پس از دانلود برنامه می توانید تنظیمات را تنظیم کنید، آب را برای قهوه گرم کنید و در صورت باز بودن درب، هشدار دریافت کنید. با آمازون اکو نیز کار می کند.

برای یک یخچال جامد بدون برچسب قیمت گزاف، این مدل Maytag بهترین گزینه است. دارای قفسه های کشویی و یک دستگاه پخش کننده آب و یخ داخلی با فیلتر می باشد. در آزمایش‌های ما، دمای یخچال و فریزر ثابت بود و قفسه‌های درب به اندازه‌ای خنک بودند که لبنیات را با خیال راحت ذخیره کنید (که در اکثر یخچال‌ها ممنوع است). کاهو پنج روز در کریسپر دوام آورد، اما تنظیم کنترل ها کمی دشوار بود، بنابراین دفترچه راهنما را در دسترس داشته باشید.

می‌توانید برای تازه نگه‌داشتن مواد غذایی خود به یخچال InstaView ال‌جی وابسته باشید، اما چیزی که واقعاً آن را متمایز می‌کند، ویژگی منحصربه‌فرد درب درب است: محفظه با دسترسی آسان به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت یک میان وعده یا نوشیدنی را بدون نیاز به مصرف کنید. در را کامل باز کن . فناوری InstaView به شما امکان می‌دهد به پنجره درب بکوبید تا چراغ‌های داخلی روشن شوند. ما همچنین اخیراً این مدل را از ال‌جی آزمایش کرده‌ایم که دارای همان طراحی درب در درب است اما بدون قاب شفاف است که ممکن است برخی آن را شیک‌تر بدانند. این مدل دارای یک فیلتر آب، یخ ساز دستی است که توپ های یخ شفاف و به اندازه کوکتل می سازد و Wi-Fi را فعال می کند.

اگرچه فریزرهای برتر کم کم به گذشته تبدیل می‌شوند، اما این یخچال به اندازه هر یخچال جدید که پیدا می‌کنید یخچال ساید بای ساید  شیک و مدرن است.دستگیره های بیرون زده ندارد، که باعث می شود به راحتی در فضاهای راحت جا شود، در حالی که هنوز می توانید درب را روی دیوار باز کنید. (دستگیره های آن برای دسترسی آسان در بالای درب یخچال و پایین درب فریزر فرو رفته است.) فضای داخلی جادار و روشن است، با یک کشوی باریک و در عین حال جادار که عرض یخچال را می پوشاند و می توان از آن برای نگهداری آسان استفاده کرد. میان وعده های دسترسی دارای یک قفسه قابل تنظیم در قسمت پایین و کشوهایی با دسترسی آسان با کنترل‌کننده‌های رطوبت دستی. قفسه های روی درب بسیار بزرگ هستند و قفسه پایینی می تواند چندین بطری شراب را در حالت عمودی قرار دهد. فریزر دارای یک قفسه منفرد و قابل جابجایی است که به مرتب نگه داشتن مواد غذایی در هر اندازه کمک می کند.

فریزر دارای یک کشو برای منظم نگه داشتن غذا و همچنین یک تقسیم کننده برای قسمت پایین است

مانند دیگر مدل‌های برتر این لیست، یخچال فریزر پایین ال‌جی دارای کنترل دما و یکنواختی عالی بود و استفاده از کنترل‌های دیجیتال در طول آزمایش ما آسان بود. یک یخ‌ساز وجود دارد که یخ درست می‌کند و آن را در فریزر ذخیره می‌کند، اما آب‌ریز وجود ندارد. قفسه های داخل برای جلوگیری از ریختن آب طراحی شده اند و زنگ باز بودن درب وجود دارد. فریزر مجهز به یک کشوی شفاف است که به سازماندهی فضا و یک جداکننده برای قسمت پایینی کمک می کند تا همه چیز را مرتب نگه دارد.

یخچال خانواده هاب سامسونگ را به عنوان مرکز فرماندهی آشپزخانه خانواده خود در نظر بگیرید.می‌توانید از صفحه نمایش برای کشیدن نقاشی، گذاشتن پیام، اشتراک‌گذاری تصاویر، همگام‌سازی تقویم‌ها و حتی بررسی افرادی که جلوی درب شما هستند استفاده کنید یا دماسنج خود را با دستگاه‌های هوشمند سازگار تنظیم کنید. همچنین می توانید از آن برای پخش موسیقی یا برنامه های تلویزیونی در حین آشپزی استفاده کنید. وقتی در خانه نیستید، می‌توانید به داخل سوپرمارکت نگاه کنید تا آنچه را که نیاز دارید ببینید، یا زمانی که در خانه هستید، می‌توانید از آن برای مرور دستور العمل‌ها و حتی سفارش مواد غذایی مورد نیاز خود از درب خانه استفاده کنید. به علاوه، الکسا در آن تعبیه شده است تا بتوانید بسیاری از برنامه ها را بدون لمس صفحه نمایش اجرا کنید. کوچک‌ترین آزمایش‌کنندگان ما (سال‌های پنج‌ساله و کمتر) تأیید کردند که صفحه‌نمایش بسیار پاسخ‌گو و سرگرم‌کننده است، در حالی که آزمایش‌های قبلی ما تأیید کردند که این برند در حفظ دمای فوق‌العاده ثابت، که برای تازه نگه داشتن غذاها ضروری است، عالی است.

 

مدل ساید بای ساید 36 اینچی ویرپول دارای کنترل دما و یکنواختی عالی است. از ویژگی های یخچال دوقلو  آن می توان به فیلتر آب تعبیه شده، آب سردکن و یخ ساز در درب اشاره کرد. منهای زنگ باز بودن در (که قرار است صدا ایجاد کند!) کنترل های دیجیتال بسیار بی صدا هستند . سطل های چهار دری آن را ذخیره کنید و قفسه های پر از غذاهای مورد علاقه خود را بیرون بیاورید.

می توانید دستگیره ها را مطابق با آشپزخانه شما سفارشی کنید

جدیدترین خط یخچال جنرال الکتریک به لطف طراحی فوق العاده ظریف (و قابل تنظیم) آن متمایز است . یک نمای بیرونی سفید یا مشکی مات را انتخاب کنید، سپس بین دسته های برنزی، مسی، مشکی یا فولاد ضد زنگ برس را انتخاب کنید. این مدل عمق معکوس دارد، بنابراین با کابینت آشپزخانه شما همخوانی دارد و می توانید دستگیره های میله را با کشش کابینت خود مطابقت دهید. مدل کافه درب فرانسوی دارای یک آب سردکن داخلی است و همچنین به Wi-Fi متصل است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.