یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

7 بهترین یخچال فریزر برای آشپزخانه شما

۵ بازديد

چه نوع یخچال فریزر بخرم؟

سه نوع مختلف برای بررسی وجود دارد: یکپارچه، مستقل و به سبک آمریکایی. در اینجا آنچه شما باید برای هر یک بدانید آمده است:

 

یکپارچه

این یخچال فریزرهای توکار به گونه ای طراحی شده اند که در پشت کمد پنهان شوند، بنابراین می توانید پایان را با بقیه آشپزخانه خود هماهنگ کنید.

 

بیشتر آنها طوری طراحی شده‌اند که در یک کمد با عرض 60 سانتی‌متر قرار می‌گیرند و معمولاً 178 سانتی‌متر ارتفاع دارند. آنها معمولاً گرانتر از مدل های مستقل هستند.

 

مستقل

اینها می توانند در هر جایی از آشپزخانه شما بنشینند و اگر نیاز به نگهداری مواد غذایی برای یک خانواده پرجمعیت دارید، ایده آل هستند - ارتفاع برخی از آنها به بیش از 200 سانتی متر می رسد. گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد و نسبت به انواع دیگر یخچال فریزر ارزان تر هستند.

 

به سبک آمریکایی

یخچال های سبک آمریکایی دو برابر عرض یخچال فریزرهای معمولی هستند و دارای درهای دوتایی تمام قد و فضای ذخیره سازی فراوان هستند.

 

برای قرار دادن یکی از اینها به یک آشپزخانه بزرگ نیاز دارید، و خرید و اجرای آنها هزینه بر هستند. با این حال، آنها اغلب دارای ویژگی های اضافی مفیدی مانند فیلترهای آب و سازه های یخ هستند.

 

 

هنگام خرید یخچال فریزر به چه نکاتی توجه کنم؟

در مورد نوع مناسب برای آشپزخانه خود تصمیم گرفتید؟ در اینجا مواردی است که باید در نظر بگیرید:

 

اندازه

اول از همه، مطمئن شوید که یخچال فریزر جدید شما در فضای آشپزخانه اختصاص داده شده شما قرار می گیرد. اگر یک مدل یکپارچه می‌خرید، این امر بسیار مهم است. توجه داشته باشید، همچنین باید فضای اضافی را طبق توصیه سازنده در نظر بگیرید تا دستگاه بتواند به درستی کار کند.

 

سپس باید در مورد تقسیم یخچال به فریزر تصمیم بگیرید. بیشتر آنها 70/30 یا 60/40 هستند، با یخچال بزرگتر و فریزر کوچکتر. اگر بخواهید تقسیم مساوی از مواد غذایی تازه و منجمد را داشته باشید، می توانید مدل های 50/50 را پیدا کنید.

 

بعد ظرفیت یا به عبارتی لیتر مواد غذایی است که یخچال فریزر می تواند نگه دارد. هر چه خانوار بزرگتر باشد، ظرفیت بزرگتر اهمیت بیشتری خواهد داشت. همچنین شایان ذکر است که ظرفیت به استثنای قفسه هایی توسط سازنده اندازه گیری می شود.

 

در آخر، تعداد کشوها و همچنین محفظه های درب یخچال را در نظر بگیرید. برخی از قفسه ها و ویژگی های ذخیره سازی ممکن است قابل تنظیم باشند که به انعطاف پذیری بیشتری اجازه می دهد، در حالی که برخی دیگر دارای ویژگی های اضافی مانند قفسه های بطری هستند.

 

بهره وری انرژی و هزینه های جاری

از آنجایی که رتبه‌بندی‌های انرژی جدید در سال 2021 معرفی شد، اکنون همه دستگاه‌ها به جای A+++ دارای رتبه‌بندی A تا G هستند. رتبه‌بندی بسیاری از آنها کاهش یافته است تا کارایی بهتری در سراسر جهان داشته باشند و فضایی برای نوآوری‌های فناوری جدید فراهم شود. مدل های موجود در لیست ما از C تا F متغیر هستند، که به این معنی است که هنوز هم در مورد بهره وری انرژی قابل اعتماد هستند.

 

با این حال، در زمانی که قبوض انرژی بالا می رود، انتخاب یخچال فریزر با رتبه بالا به معنای هزینه های جاری کمتر است.

روزهایی که مجبورید روزنامه بگذارید و فرآیند زمان بر یخ زدایی فریزر خود را شروع کنید، گذشته است. در حال حاضر بسیاری از مدل‌ها ادعا می‌کنند که بدون یخ زدگی هستند، به این معنی که دیگر نباید یخ جمع شود (فضای غذای با ارزش را اشغال می‌کند) و به کارآمدتر دستگاه کمک می‌کند.

 

طراحی درب

مدل‌های دارای لولای درب برگشت‌پذیر به این معنی است که می‌توانید تصمیم بگیرید که یخچال فریزر از کدام طرف باز شود، بر اساس اینکه چه چیزی در آشپزخانه شما بهتر کار می‌کند.

 

اگر شما (یا اعضای خانواده) اغلب فراموش می کنید که در را به درستی ببندید، همچنین به دنبال یخچال فریزر سامسونگ مدلی با زنگ هشدار باشید که با باز ماندن درب خاموش شود.

 

نگهداری مواد غذایی تازه

بر حسب مدل، بسیاری از یخچال فریزرها دارای ویژگی هایی هستند که به گونه ای طراحی شده اند که مواد غذایی در یخچال شما را برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارند و از ضایعات مواد غذایی کم می کنند.

 

برخی دارای مناطق خنک‌کننده انعطاف‌پذیر و کنترل‌های رطوبت هستند که به شما امکان می‌دهند دمای کشو یا قسمتی در یخچال را متناسب با خرید خود تنظیم کنید.

 

برخی دیگر از فناوری نور استفاده می کنند - مانند HarvestFresh Beko - شرایط را برای ادامه فتوسنتز ایجاد می کنند، به این معنی که میوه ها و سبزیجات شما ویتامین ها و مواد مغذی خود را حفظ می کنند.

 

ویژگی های اضافی

خنک شدن و یخ زدن سریع - این تنظیمات به شما امکان می دهد غذای خود را به سرعت خنک کنید، به عنوان مثال اگر در صندوق عقب ماشین شما نشسته است یا می خواهید یک بطری شراب را برای مهمانان خنک کنید.

فناوری هوشمند – یخچال‌های متصل به وای‌فای می‌توانند به شما کمک کنند تا آنچه را که در یخچالتان است از راه دور پیگیری کنید، فهرست‌های خرید ایجاد کنید و دستور العمل‌ها را دانلود کنید. برخی حتی می توانند تاریخ انقضا را نظارت کنند.

آب سردکن - یک دستگاه خوب که در هوای گرم به خودی خود می آید ، آب سردکن ها آب خنک و فیلتر شده را سرو می کنند. برخی از آنها لوله کشی می شوند در حالی که برخی دیگر باید به صورت دستی دوباره پر شوند.

ویژگی‌های ضد کودک - اگر بچه‌های کوچکی دارید که در اطراف جستجو می‌کنند، به دنبال مدلی باشید که صفحه‌های درجه حرارتی دارد که به راحتی قابل ضربه زدن نیست یا برای تنظیم تنظیمات نیاز به باز کردن قفل دارد.

حالت تعطیلات - برای جت‌ست‌ترهای معمولی ضروری است، این به شما امکان می‌دهد تا زمانی که فریزر کار می‌کند، یخچال را خاموش کنید.

چگونه یخچال فریزر را آزمایش می کنیم

کارشناسان GHI بهترین یخچال فریزرها را با نظارت بر پایداری تنظیم دمای هر مدل در طول 24 ساعت، بررسی می‌کنند که کدام نقطه‌های دستگاه خنک‌ترین و گرم‌ترین یخچال‌ها در زمان‌های تعیین‌شده هستند.

 

آنها همچنین میزان برق مصرفی هر یخچال فریزر را در مدت زمان مشابه اندازه می‌گیرند و بررسی می‌کنند که وقتی درها به مدت دو دقیقه باز می‌مانند، چقدر به دمای تنظیم‌شده خود باز می‌گردند.

 

استحکام و طراحی قفسه ها و کشوها و همچنین استفاده از آن آسان است. قبل از اینکه به هر یخچال فریزر امتیاز نهایی داده شود، هر دستورالعمل و راهنمایی همراه بررسی می شود.

بهترین وسیله برای آشپزخانه‌های کوچک و خانه‌ها، این دستگاه مقرون‌به‌صرفه و جمع‌وجور، آزمایش‌های ما را انجام داد و امتیازات کاملی را برای توانایی‌های برجسته‌اش در تنظیم دما کسب کرد. هنگامی که به مدت 24 ساعت تحت نظارت قرار گرفت، بسیار کمتر از حداکثر دمای توصیه شده (5 درجه برای یخچال و -18 درجه برای فریزر) باقی ماند.

 

یخچال دارای دو قفسه در داخل و دو قفسه در در و همچنین یک ترد سالاد است و درها را می توان برعکس کرد تا مطابق با چیدمان شما باشد. هیچ زنگ درب وجود ندارد، اما متوجه شدیم که وقتی در را به مدت دو دقیقه باز می‌گذاریم، خنک می‌ماند و در یک لحظه به دمای مطلوب خود باز می‌گردد.

 

در حالی که درجه بندی آن F است، ما متوجه شدیم که یکی از مدل‌های بهینه‌تر انرژی در آزمایش است، که هزینه اجرای آن کمتر از 12p در روز است که آن را در کوتاه‌مدت و بلندمدت مقرون‌به‌صرفه می‌کند. یک خرید عالی برای خانواده های کوچکتر.

 

این یخچال فریزر با اندازه خانواده، با یک آب سردکن داخلی، دو کشو سبزیجات یخچال فریزر ال جی با کنترل رطوبت و دو کشو فریزر عمیق، یک وسیله آشپزخانه درجه یک است. ما دریافتیم که تغییر دما با استفاده از صفحه نمایش آن نیز آسان است، در حالی که آهنگ های مختلف موسیقی هنگام افزایش یا کاهش دما پخش می شود.

 

تنظیم دمای قابل توجهی را در طول آزمایش نشان داد و یخچال برای آزمایش کامل 24 ساعته زیر 5 درجه باقی ماند. فریزر گهگاه به بالای 18- درجه خزید، اما کمتر از یک درجه. وقتی در یخچال را باز نگه داشتیم کمی گرم شد، اما بلافاصله پس از بسته شدن دوباره خنک شد. بازیابی فریزر نیز بیشتر طول کشید، بنابراین هنگام بستن آن مراقب باشید.

 

محل نگهداری درب قابل تنظیم نیست و کابل برق از بالای یخچال خارج می شود، بنابراین بررسی کنید که پریز برق شما خیلی پایین یا دور نباشد زیرا ممکن است دسترسی به آن مشکل باشد. با این حال، به طور کلی، این دستگاه جادار با بسیاری از ویژگی های نرم و صاف است.

 

اگر یخچال شما همیشه پر از مواد غذایی است، این یخچال 277 لیتری را که دارای چهار قفسه است، امتحان کنید. دارای کشوهای رطوبت برای میوه، سبزیجات و گوشت تازه است و همچنین فضای فریزر فراوانی با تقسیم 60/40 وجود دارد.

 

دستگاه بلند است، بنابراین اعضای خانواده کوتاه‌تر ممکن است برای رسیدن به قفسه‌های بالایی مشکل داشته باشند، و دارای یک قفل کودک برای جلوگیری از تنظیم دمای تصادفی است، در حالی که اگر درب به درستی بسته نشود، زنگ هشدار به صدا در می‌آید. هر چند وقتی آنها را باز گذاشتیم خیلی گرم نشد.

 

ما از کنترل‌های دیجیتال ساده آن خوشمان آمد و دمای متوسط ​​آن در حدود 1 درجه سانتی‌گراد نسبت به مواردی که تنظیم کردیم دقیق بود. گران است اما ظاهر و احساسی عالی دارد، در حالی که روکش ضد اثرانگشت آن به تمیزی و ظاهری هوشمندانه کمک می‌کند.

 

 

یکی دیگر از یخچال‌های خانوادگی، این مدل Hotpoint دارای یک قفسه بطری و قفسه‌های مختلف قابل تنظیم است که می‌تواند مطابق با نیازهای شما پیکربندی شود. دو کشوی نگهداری یخچال آن دارای کنترل رطوبت هستند در حالی که کشوهای فریزر دارای دسته هایی هستند که به راحتی در دست می گیرند.

 

این دستگاه با صرفه‌جویی در مصرف انرژی در آزمایش‌ها نیز با استفاده از تنها 0.29 کیلووات ساعت برق در طول 24 ساعت، که به 8p در روز تبدیل می‌شود، بود. همچنین ثابت کرد که از نظر دمایی در طول مدت مشابه، میانگین دمای زیر 5 و 18- درجه برای یخچال و فریزر آن به ترتیب است.

 

وقتی در را باز گذاشتیم زیاد گرم نشد اما کمی طول کشید تا به یخچال فریزر بوش دمای مطلوب خود برگردد. با این حال، در صورت باز ماندن، زنگ هشدار باید به صدا درآید.

دستگاه‌های Smeg همیشه به نظر ظاهر می‌شوند و این یکی در آزمایش نیز عملکرد خوبی داشت. ساخته شده برای آشپزخانه های بزرگ - ارتفاع آن بیش از دو متر است و ظرفیت بسیار زیادی دارد، فقط 500 لیتر - یخچال آن دارای دو کشو جادار برای ذخیره سازی (از جمله یکی با دریچه های قابل تنظیم) است، در حالی که فریزر آن دارای یک سیستم مکعب یخ هوشمند است. شما به سادگی یک صفحه را بچرخانید و تکه های یخ موجود در سینی در یک کشوی زیر رها می شود تا بتوانید آن را ذخیره یا استفاده کنید.

 

اگر درب بیش از دو دقیقه باز بماند، زنگ هشدار به صدا در می‌آید و چراغ‌ها چشمک می‌زنند، زیرا متوجه شدیم زمان بازیابی آن متفاوت است. به خصوص فریزر مدتی طول کشید تا به درجه حرارت برگردد.

 

دستگاه همچنین در طی 24 ساعت کمی گرم کار کرد، به طور متوسط ​​0.4 درجه بالاتر از دمای توصیه شده برای یخچال و 1.9 درجه بالاتر از دمای فریزر. توجه داشته باشید که برای مواد غذایی فاسد شدنی، قفسه‌های پایینی یخچال خنک‌ترین مکان برای نگهداری چیزها هستند.

 

بدون تله آلودگی آشکار، کشوهای روان و کنترل‌های قابل دسترس، بالاترین امتیاز را به دلیل سهولت استفاده از آن به دست آورد و آن را به انتخابی ایده‌آل برای آشپزخانه‌های شلوغ تبدیل کرد.

 

اگر به دنبال یخچال فریزر هستید که با زیبایی آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد، این مدل یکپارچه یک انتخاب هوشمندانه است. این غذا را تازه نگه می دارد، زیرا می توانید رطوبت کشوی سالاد را تنظیم کنید، و با فناوری HarvestFresh Beko ارائه می شود که از چراغ ها برای افزایش ماندگاری میوه ها و سبزیجات استفاده می کند.

 

در طول 24 ساعت، به طور کلی متوجه شدیم که هم یخچال و هم فریزر خنک می‌مانند، اگرچه قفسه بالای یخچال کمی گرم‌تر از آنچه می‌خواستیم بود. زمانی که در یخچال را باز گذاشتیم، آن قفسه نیز کمی طول کشید، اما فریزر به سرعت تنظیم شد.

 

در حالی که کشوهای فریزر آن نسبتاً کوچک هستند، قفسه‌های یخچال قابل تنظیم هستند، کنترل‌های آن بصری و قابل خواندن هستند و به راحتی تمیز می‌شوند. فعال کردن حالت تعطیلات آن نیز ساده است.

 

این یخچال فریزر با ظاهری ساده، با یک آب‌ریز، قفسه بطری و ترد بزرگ سالاد، یخچال فریزر بکو  ویژگی‌های مفید زیادی دارد. در حالی که هیچ آلارمی وجود ندارد که در صورت باز ماندن درب به شما هشدار دهد، اما وقتی در را به مدت دو دقیقه نبستیم، یخچال در آزمایش به خوبی عمل کرد و در زمان قابل توجهی بهبود یافت. قفسه بالای یخچال بیش از همه تحت تأثیر قرار گرفت، بنابراین پیشنهاد می کنیم آن را برای غذاها و نوشیدنی های فاسد نشدنی بگذارید. با این حال، بیش از 24 ساعت، خنک ماند.

 

این دستگاه بیشترین انرژی را از یخچال‌های آزمایشی مصرف می‌کرد، اما در مجموع نسبتاً کارآمد بود و حدود 20p در روز برای کار کردن هزینه داشت. همچنین دارای طراحی آسان برای تمیز کردن است. اگر به دنبال یک یخچال فریزر مقرون‌به‌صرفه در اندازه‌های خانوادگی هستید، نمی‌توانید با این یخچال خیلی اشتباه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.