یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

زمان هیجان انگیزی برای سری یخچال های بوش است

۵ بازديد

زمان هیجان انگیزی برای سری یخچال های بوش است. برای سال‌ها، بوش فقط یخچال‌های داخلی را عرضه می‌کرد و تولید خود را به اشخاص ثالث واگذار می‌کرد. اما این شرکت اخیراً با تولید یخچال‌های عمقی مستقل خود که در خانه تولید می‌شوند، تبرید را در اولویت قرار داده است. بوش مدت‌هاست که به‌خاطر ایجاد برخی از بهترین لوازم برقی جهان شناخته شده است. با عرضه این سری یخچال، بوش به وضوح سطح انتظار ما از یک لوازم آشپزخانه مدرن را افزایش داد.

سری جدید یخچال بوش به سرعت در رتبه بندی بهترین برندهای یخچال ما صعود کرد و در چندین سال گذشته باقی مانده است.

اخیراً، بوش یخچال های تک کمپرسور را به مجموعه تبرید خود اضافه کرده است. این مدل‌ها 70 اینچ ارتفاع دارند و به‌طور خاص برای جایگزینی (یعنی متناسب با کابینت‌های موجود اطراف) واحدهای قدیمی ساخته‌شده توسط برندهای دیگر طراحی شده‌اند.

 

 

ما این راهنما را برای شناسایی و توضیح مهم ترین ویژگی هایی که در یخچال بوش پیدا می کنید ایجاد کردیم. برای جزئیات بیشتر، بررسی ویدیوی اختصاصی ما را در زیر مشاهده کنید. به شما نگاهی عمیق به درون می دهد.

یخچال ها معمولا وسایلی خسته کننده هستند. به غیر از صفحه نمایش های لمسی یا دوربین هایی که به شما امکان می دهند شیر و تخم مرغ خود را کنترل کنید، هیچ چیز قابل توجهی در طول سال ها تغییر نکرده است.

 

بوش همچنین تا همین اواخر به یخچال ها "شانه سرد" داده بود ( ببخشید مجبور شدم ). در حالی که کارخانه‌های بوش ماشین‌های ظرفشویی، ماشین‌های ظرفشویی و اجاق‌های خود را می‌سازند، این شرکت تولید یخچال‌ها را به اشخاص ثالث واگذار کرده بود. این حرکت به بوش اجازه داد تا بسته های آشپزخانه چهار تکه را به بازار عرضه کند. بوش هرگز قصد نداشت یخچال های خود را به عنوان لوازم خانگی مورد توجه قرار دهد.

 

همه چیز با یخچال درب فرانسوی با عمق پیشخوان تغییر کرد که برخی از پیشرفته ترین فناوری ها را با قیمت پایین تری در دسترس قرار داد. در اینجا خلاصه ای از مزایای جدیدترین یخچال های بوش ارائه شده است:

آیا تا به حال شده است که توت فرنگی ها پس از چند روز به این شکل ظاهر شوند؟ یا شاهد پژمرده شدن سبزه هایتان به همان سرعت در کشوی ترد بوده اید؟

نوسانات دما دشمن مواد غذایی تازه است. هر چه بیشتر تغییر کند، باکتری های بیشتری رشد خواهند کرد. در یک یخچال معمولی، دما ممکن است بین 4 تا 7 درجه فارنهایت تغییر کند که برای نگهداری مواد غذایی تازه ایده آل نیست .

 

یک یخچال استاندارد در واقع خودش را خنک نمی کند. یک دریچه کوچک باز و بسته می شود تا هوا را از فریزر بیرون بکشد و دمای آن را پایین بیاورد. اگر تا به حال وسایلی به طور غیرمنتظره در قسمت هایی از یخچال یخ زده اید، به همین دلیل است. این سیستم خنک کننده تک کمپرسور مشترک منجر به نتایج زیر بهینه در هر دو قسمت فریزر و یخچال می شود.

 

دما تنها یکی از اجزای تازه نگه داشتن مواد غذایی است. رطوبت نیز نقش مهمی دارد . در محفظه یخچال، محیط ایده آل رطوبت بالاتر است که به حفظ رطوبت در غذاهای تازه شما کمک می کند. در مقابل، در فریزر، هوای خشک از سوختگی فریزر جلوگیری می کند و غذا را برای مدت طولانی تری حفظ می کند.

 

بوش به جای تمرکز بر ترفندها، با جدیدترین سیستم نگهداری مواد غذایی خود نوآوری کرده است که مواد غذایی را تا سه برابر بیشتر از یک یخچال معمولی تازه تر نگه می دارد و به آن کمک می کند بافت، طعم و مواد مغذی خود را حفظ کند. این همان نوع فناوری است که در ساب زیرو در یخچال‌هایی که دو تا سه برابر قیمت دارند، یافت می‌شود.

 

به عنوان مثال، بوش قسمت های مختلفی از یخچال را برای نگهداری مواد غذایی مختلف طراحی کرده و به آنها کمک می کند تا رطوبت و تردی را حفظ کنند. سیستم 4 قسمتی FarmFresh بوش ، که از پایین به بالا طراحی شده است، همچنین به شما کمک می‌کند تا غذا را طولانی‌تر از همیشه تازه‌تر نگه دارید، و به شما کمک می‌کند ضایعات مواد غذایی را محدود کنید و سفرهای کمتری به فروشگاه‌های مواد غذایی داشته باشید.

بوش با سری جدید یخچال های خود محیطی عالی برای نگهداری مواد غذایی ایجاد کرده است. به لطف کمپرسور دوگانه و پیکربندی اواپراتور دوگانه، یخچال‌های بوش به شما اجازه می‌دهند دما و رطوبت در محفظه‌های یخچال و فریزر را به طور مستقل کنترل کنید. نتیجه این است که محیطی ایده‌آل برای حفظ طراوت و طراوت بیشتر شماست.

 

بوش تنها سازنده‌ای است که کمپرسورهای دوگانه و اواپراتورهای دوگانه را در یک یخچال مستقل ارائه می‌کند، ویژگی که معمولاً فقط در مدل‌های داخلی پیشرفته مانند یخچال ساب زیرو یافت می‌شود .

این باعث طراوت ماندگاری بیشتر غذای شما می شود، چه در فریزر یا در یخچال نگهداری شود.

آیا به دنبال خنک کردن مقادیر زیادی غذا یا خنک کردن سریع برخی نوشیدنی ها درست قبل از مهمانی هستید؟ تنظیم SuperCool را روشن کنید ، که به طور موقت دمای یخچال را روی 34 درجه فارنهایت تنظیم می کند و بعد از دو ساعت به حالت عادی باز می گردد.

 

در همین حال، فریزر دارای عملکرد SuperFreeze خود است. دمای فریزر را به مدت شش ساعت قبل از بازگشت به دمای استاندارد خود به -8 درجه فارنهایت می رساند. این برای یخ زدن سریع غذا یا برای بازگرداندن اقلام به سطح یخ زدگی مناسب پس از بازگشت از فروشگاه مواد غذایی عالی است.

در یک یخچال استاندارد، زمانی که دستگاه سعی می کند دما را در محدوده قابل قبولی نگه دارد، مقدار مشخصی از نوسانات دما را دریافت خواهید کرد. برای یخچال های متوسط، حتی مدل های پیشرفته، این انحراف از 4 تا 7 درجه فارنهایت متغیر است. این بدان معناست که اگر یخچال شما روی 40 درجه فارنهایت تنظیم شده باشد، ممکن است در واقع بین 33 درجه فارنهایت و 47 درجه فارنهایت کار کند. یک نوسان بسیار بزرگ

 

با قابلیت‌های MultiAirFlow یخچال‌های بوش، می‌توانید روی انحراف دما ۱ درجه فارنهایت یا کمتر حساب کنید. این به لطف کمپرسورهای دوگانه و سیستم مدیریت دما بسیار خوب طراحی شده است.

 

این کاهش انحراف بسیار ارزشمند است زیرا به محافظت در برابر باکتری های در حال رشد یخچال ویرپول  در دماهای بالاتر و انجماد یا سوختن در فریزر در دماهای پایین تر کمک می کند.

طراحی داخلی یخچال عمق پیشخوان بوش با دیواره پشتی فولادی ضد زنگ، چراغ های LED درخشان و قفسه های درجه یک بسیار عالی است. همه اینها با کنترل های لوکس، از جمله صفحه نمایش لمسی حرارتی که به شما امکان می دهد درجه حرارت و رطوبت را در بخش های خاصی از یخچال تنظیم کنید، مطابقت دارد.

 

هنگامی که در نمایشگاه ما قدم می زنید، متوجه تناسب، فرم، و ظاهر عالی یک بوش خواهید شد. ما تحت تأثیر قرار گرفته‌ایم که چگونه خطوط کابینت و میزهای کانتر با این یخچال هماهنگ می‌شوند و ظاهری باکیفیت و توکار ایجاد می‌کنند.

FlexBar قابل تنظیم یک گزینه ذخیره سازی به سبک میزانسنی در بالای یخچال برای نگهداری اقلامی مانند چاشنی هایی که معمولاً فضای زیادی را در یخچال شما اشغال می کنند در اختیار شما قرار می دهد.

قفسه های نیم عرض در یخچال های بوش گنجانده شده اند تا شما انعطاف پذیر باشید تا یخچال خود را به هر شکلی که دوست دارید پیکربندی کنید. به عنوان مثال، خانواده هایی که فرزندان خردسال دارند ممکن است در هر زمان دو یا سه گالن شیر در دسترس داشته باشند. استفاده از قفسه های نیمه عرض در یک چیدمان سفارشی می تواند دقیقاً فضای مورد نیاز برای نیازهای ذخیره سازی خود را در اختیار شما قرار دهد.

 

هیچ آشپزخانه‌ای شبیه هم نیست، بنابراین انواع یخچال‌های مدرن در سبک‌ها و طراحی‌های مختلف درب‌ها عرضه می‌شوند. به همین دلیل است که بوش چندین سبک طراحی منحصر به فرد برای انتخاب دارد.

یخچال های 36 اینچی 36 اینچی سری 800 بوش مشخصه مهندسی آلمانی هستند. آنها با کمپرسورهای دوتایی عرضه می شوند، دارای روکش های ظریف ضد لک و 72 اینچ ارتفاع هستند.

 

اخیراً، این شرکت یخچال های سری 500 خود را برای افرادی که نیاز به جایگزینی برای یخچال خراب خود دارند، عرضه کرده است. ارتفاع 70 اینچی برای تناسب با ابعاد برش آشپزخانه های قدیمی طراحی شده است

بوش همچنان با یخچال های ویرپول قرارداد می بندد تا مدل های قدیمی خود را تولید کند. ما انتظار داریم یخچال های قدیمی به زودی از بین بروند. بنابراین در این مقاله به بررسی این محصولات پرداختیم.

 

در مورد یخچال‌های بوش در اندازه آپارتمان، تناسب و ظاهر دستگاه‌های 24 اینچی عریض بسیار جذاب است. این یخچال ها با 79 اینچ ارتفاع، برای ساکنان آپارتمان های شهری در نظر گرفته شده است.

 

یخچال های داخلی بوش

یخچال های داخلی بوش در سری بنچمارک قرار می گیرند

بوش یخچال‌های 24 اینچی، 30 اینچی و 36 اینچی با عرض 84 اینچ با ارتفاع داخلی را می‌سازد تا با کابینت‌های شما هم سطح شوند. این مدل‌ها با جلوی استیل ضد زنگ یا پانل‌های کابینت چوبی آماده هستند.

هیچ یخچال مدرنی بدون اتصال بی سیم و ویژگی های خانه هوشمند کامل نخواهد بود. همه یخچال‌های جدید بوش با HomeConnect همراه هستند و امکان عملکرد کنترل از راه دور از طریق تلفن هوشمند و همچنین عیب‌یابی را فراهم می‌کنند تا به شما کمک کند در هر لحظه دقیقاً در داخل یخچال خود ببینید چه می‌گذرد. این یک راه عالی برای آرامش خاطر و ایجاد تغییرات در تنظیمات یخچال و فریزر در حین حرکت است.

 

سایر امکانات

در اینجا برخی از کاربرپسندترین ارتقاهای طراحی که بوش در یخچال های عمق پیشخوان اجرا کرده است آورده شده است.

دستگاه پخش کننده آب و یخ که به خوبی در دیواره جلویی سمت چپ یخچال قرار گرفته است، با یک لمس ملایم فعال می شود. آب سردکن‌های خارجی می‌توانند ظاهر شیک درب‌های فولادی ضد زنگ را از بین ببرند، بنابراین بوش آن‌ها را در داخل در نصب کرد

 

فیلتر بوش UltraClarityPro تقریباً 700 گالن فیلتر یا به طور متوسط ​​حدود 6 ماه دوام می آورد. در همین حال، یخ ساز یخ هرمی/الماسی شکل را با بالاترین کیفیتی که در یخچال دیده ایم ایجاد می کند.

همچنین شایان ذکر است که یخ سازها دلیل شماره یک تماس با هر سازنده یخچال هستند، زیرا قطعات متحرک مکانیکی را شامل می شود که تمایل به گیر کردن، گیر کردن یا شکستن دارند. اما بوش در دو سالی که از ارتقای یخ سازهای خود می گذرد، شاهد کاهش چشمگیر تماس های خدماتی بوده است که نشان می دهد طرحی را ایجاد کرده است که نسبت به سایر برندها کمتر مستعد مشکلات است.

 

فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر اثر انگشت

بوش از فولاد ضد زنگ بسیار مقاوم در برابر اثر انگشت استفاده می‌کند، که اگر می‌خواهید یخچال خود را ظرف چند روز پس از نصب در آشپزخانه‌تان شبیه به دستگاه جمع‌آوری اثر انگشت نکنید، حیاتی است ، به‌خصوص اگر بچه‌های خردسال دارید.

 

در حالی که فولاد ضد زنگ سیاه به یک انتخاب زیبایی شناختی محبوب برای لوازم خانگی تبدیل شده است، برخی از برندها برای دستیابی به نمای سیاه، به سادگی فولاد ضد زنگ استاندارد را رنگ می کنند. این ممکن است در ظاهر خوب به نظر برسد، اما این مواد به دلیل خراشیدن بدنام هستند - خطوط خراش نقره ای درخشانی را ایجاد می کنند که به سرعت باعث می شود دستگاه جدید و گران یخچال ماشین  قیمت شما قدیمی و کثیف به نظر برسد.

 

بوش بازی را با روشی تغییر داده است که رنگ را تا انتها به فلز تزریق می‌کند و از یک روکش فوق‌العاده بادوام اطمینان می‌دهد که در اولین خراش یا زنگ زدگی نشان نمی‌دهد. یخچال های جدید مشکی استیل ضد زنگ بوش بی عیب و نقص با ماشین ظرفشویی یا ماشین ظرفشویی بوش شما مطابقت دارند.

این یخچال های بوش دارای ارتفاع 72 اینچ با عمق جعبه 24 اینچ (بدون در و دستگیره) هستند تا با کابینت های شما هماهنگ باشند. همه یخچال های موجود در این خط دارای ویژگی های داخلی یکسانی هستند. کمپرسورهای دوگانه و تنظیمات VitaFreshPro برای تضمین تازگی و ماندگاری غذای شما طراحی شده اند. آب سردکن داخلی با ظرف هر اندازه ای کار می کند.

 

پس از عرضه موفقیت آمیز یخچال های 72 اینچی با کمپرسور دوگانه سری 800، بوش نیازهای بازار جایگزین رده بالا را با مدل های مستقل سری 500 برطرف کرد. یخچال های سری 500 بوش دارای کمپرسور تک سنتی هستند. طراحی کنید و در ارتفاع 70 اینچی قرار بگیرید تا در بیشتر فضاهای جایگزین قدیمی جا شود. طبیعتاً، این یخچال ها بر اساس تبلیغات فصلی، قیمت مقرون به صرفه تری در حدود 2500 دلار دارند.

اینها محصولات داخلی واقعی هستند که دارای پایه هموار و 84 اینچ ارتفاع هستند. یخچال‌های بنچمارک بوش شبیه برادران ترمادور خود هستند، اما دارای دسته‌ای هستند که با سایر مجموعه لوازم خانگی بوش مطابقت دارد.

ایده آل برای آپارتمان های شهری که در آن فضای آشپزخانه در بالاترین حد است.

بوش هنوز فهرستی از یخچال های قدیمی خود را دارد که توسط سازندگان شخص ثالث مختلف ساخته شده است

یخچال ساید بای ساید: سری 300 B20CS30SNS دارای دستگاه پخش یخ و آب روی در است، از 1974 دلار در

فرانسوی: سری 800 B21CT80SNS با عمق متقابل محبوب بوده و در سه نوع، فولاد ضد زنگ، فولاد ضد زنگ مشکی، و مدلی با یخ/آب روی در. ست دسته مخصوص به سبک حرفه ای با محدوده ترمادور از 2694 دلار مطابقت دارد

بسیاری از مردم از ما می پرسند که یک یخچال خوب چیست ؟ ما تمام عوامل مهم را در راهنمای خود پوشش دادیم.

 

خط پایین

از ویژگی های پیشرفته و طراحی زیبا گرفته تا قدرت خنک کنندگی چشمگیر و قابل اعتماد، نمی توانید با یخچال عمق پیشخوان بوش اشتباه کنید.

بوش در حال حاضر بهترین ماشین ظرفشویی را در بازار تولید می کند. محصولات پخت و پز آن از جمله اجاق گاز و اجاق های دیواری نیز دارای امتیاز بالایی هستند. بوش با جدیدترین به‌روزرسانی در سری یخچال‌های خود، دلایل بیشتری برای انتخاب مجموعه کاملی از لوازم آشپزخانه خود در اختیار شما قرار می‌دهد.

آیا با خرید مجموعه لوازم خانگی بوش برای آشپزخانه، پس انداز بیشتری دریافت می کنم؟

 

بله پاسخ کوتاه است. بسته به انتخاب محصول شما، تخفیف های انحصاری ارائه می دهیم، بنابراین شمایخچال کوچک از 10 تا 15 درصد تخفیف در بسته های خود دریافت می کنید. به صورت فصلی، ما تبلیغات اضافی را برای به حداکثر رساندن پس انداز شما اجرا می کنیم.

 

یخچال های بوش کجا ساخته می شوند؟

 

در چین. بوش یک برند آلمانی است که در بازار جهانی رقابت می کند. بوش کارخانه های زیادی در سرتاسر جهان برای ارائه خدمات به بازارهای محلی دارد. برای بازار ایالات متحده، بوش عمدتاً لوازم خانگی خود را در کارولینای شمالی تولید می کند. با این حال، بوش طیف وسیعی از محصولات را از لباس‌های شسته‌شده گرفته تا ماشین ظرف‌شویی گرفته تا پخت و پز و تهویه را حفظ می‌کند. بنابراین، خطوط تولید منتخب ممکن است از کارخانه های مختلف بوش در سراسر جهان تهیه شود. یخچال های جدید بوش در حال حاضر از کارخانه های بوش در چین می آیند.

 

من نظرات متفاوتی را در مورد یخچال های بوش خواندم. چرا اینطور است؟

 

بیش از 10 سال بوش و سرمایه گذاری قابل توجهی طول کشید تا خط تبرید خود را کامل کند. در این بین، بوش بسیاری از شرکای برون سپاری را برای ارائه خدمات به مشتریان خود امتحان کرد. متأسفانه، برخی از شرکای تولیدی نتوانستند استانداردهایی را که ما با سایر محصولات بوش تجربه کردیم، رعایت کنند. خبر خوب این است که یخچال های جدید بوش اکنون با تکنولوژی 100 درصد بوش ساخته می شوند. تا کنون، ما متوجه رضایت بیشتر مشتریان از آخرین سری یخچال های بوش شده ایم.

 

قیمت یخچال بوش چقدر است؟

 

قیمت یخچال های بوش قبل از تبلیغات فصلی از 1974 دلار شروع می شود.

یخچال ساید بای ساید از 1974 دلار شروع می شود.

قیمت یخچال های 24 اینچی بوش از 2334 دلار شروع می شود.

یخچال فریزرهای درب فرانسوی عمق شمارنده بوش قبل از تبلیغات بین 2514 تا 3144 دلار متغیر است.

بوش همچنین یخچال های 84 اینچی با قیمت حدود 7199 دلار تولید می کند.

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.