سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

بررسی لباسشویی سامسونگ WW80H7410EW

۵ بازديد

سامسونگ WW80H7410EW چیست؟

جایی در میانه طیف ماشین لباسشویی جامع سامسونگ WW80H7410 است که در اینجا به رنگ سفید اما در فولاد ضد زنگ نیز موجود است. این دستگاه با سرعت چرخش 8 کیلوگرمی 1400 دور در دقیقه یک درب عریض برای بارگیری و تخلیه آسان، یک موتور اینورتر دیجیتال کم صدا و فناوری نوآورانه صرفه جویی در انرژی Ecobubble سامسونگ ارائه می دهد. ترکیبی از صفحه چرخشی و صفحه نمایش LCD به همراه قاب درب آبی روشن ظاهری فوق مدرن به سامسونگ بخشیده است که با خطوط منحنی و گوشه های گرد آن بیشتر تقویت شده است. برنامه‌های فراوانی، حالت شستشوی بی‌صدا برای سر و صدای کمتر، و نظارت بر خطاهای مبتنی بر اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند، همگی به یک ماشین لباسشویی کاملاً مدرن اضافه می‌شوند که به خوبی شستشو می‌دهد.

Samsung WW80H7410EW — استفاده از آن چگونه است؟

علیرغم صفحه نمایش LCD آبی با تکنولوژی بالا، این سامسونگ واقعاً در استفاده روزمره آسان است. به سادگی یک برنامه را از صفحه چرخشی انتخاب کنید، دکمه های گزینه را در زیر نمایشگر اضافه کنید و Start را فشار دهید. کشوی دستگاه پخش صابون یک طراحی سنتی سه محفظه ای برای شستشو و پودر پیش شستشو و نرم کننده پارچه است، در حالی که یک دریچه دایره ای در پایین فیلتر زباله را می پوشاند.

 

درب بزرگ روزنه کمی گمراه کننده است زیرا به طور قابل توجهی بزرگتر از خود دیافراگم است. با این حال، هنوز یک دهانه بسیار عریض است، و می‌توانید یک لحاف بزرگ را بدون نیاز به کلاغ بپوشانید تا آن را از در عبور دهید. همچنین، طراحی هوشمندانه دو لولای در به این معنی است که درب بسیار گسترده باز می‌شود، بنابراین وقتی می‌خواهید لباس‌ها را داخل دستگاه قرار دهید، مانعی برای شما ایجاد نمی‌کند. شیشه بیرونی پلاستیکی روی درب آبی رنگی است و چراغ‌های درام داخلی به کل دستگاه ظاهری بسیار بدبو و امروزی می‌دهد.

 

فناوری Ecobubble سامسونگ قبلاً ارزش خود را در مدل های دیگری که ما از این برند آزمایش کرده ایم ثابت کرده است. از آب و هوا برای تولید حباب قبل از ورود به درام استفاده می کند. این محلول گازدار به سرعت یک ماده شوینده را حل کرده و فعال می کند که بهتر به پارچه نفوذ می کند تا به راحتی کثیفی و لکه ها را از بین ببرد. سامسونگ ادعا می کند که در آب خنک (15 درجه سانتیگراد) به همان اندازه که در شستشوی سوپر اکو پنبه در دمای 40 درجه سانتیگراد موثر است.

 

هیچ ماشین لباسشویی سامسونگ بدون فناوری های روز فراوان کامل نمی شود و WW80H7410 دقیقاً این را ارائه می دهد. قلب آن یک موتور اینورتر دیجیتال است که بازده انرژی فوق العاده، صدای بسیار کم و عملکرد طولانی مدت را ارائه می دهد.

 

این یک طراحی بدون برس است، بنابراین بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است و با 10 سال ضمانت موتور ارائه می شود. اگر مشکلی در دستگاه پیش آمد، می‌توانید از عملکرد Smart Check سامسونگ استفاده کنید. با استفاده از یک برنامه تلفن هوشمند که با دستگاه صحبت می‌کند، این ویژگی می‌تواند مشکلات ساده را برای جلوگیری از تماس‌های مهندسی غیرضروری عیب‌یابی کند یا به بخش خدمات سامسونگ قبل از بازدید از این مشکل اطلاع دهد.

Samsung WW80H7410EW — چقدر نویز دارد؟

ماشین‌های لباسشویی با درب‌های دوجداره مانند WW80H7410 در صدای شستشو امتیاز خوبی کسب می‌کنند، زیرا شیشه‌های دوجداره به طور موثر صدای آب و لباس‌های شسته شده را کاهش می‌دهد. موتور دیجیتال با تکنولوژی بالا سامسونگ را به این اضافه کنید و انتظار می رفت این دستگاه بسیار بی صدا باشد.

 

مطمئناً این سامسونگ امتیاز فوق‌العاده‌ای در نویز شستشو کسب کرد و تنها 52 دسی‌بل و 74 دسی‌بل قابل‌اعتماد برای عملکرد کامل 1400 دور در دقیقه تولید کرد. این ارقام دقیقاً همان چیزی است که سامسونگ در ادبیات خود و برچسب انرژی اتحادیه اروپا ادعا می کند که به خودی خود یک اتفاق غیرعادی است.

 

صدای شست‌وشو به‌ویژه از آنجایی که صدای 52 دسی‌بل تقریباً همان صدایی است که یک فن برای خنک کردن شما در تابستان کار می‌کند و بسیار پایین‌تر از سطوح عادی مکالمه است. 74 دسی بل در چرخش با اکثر ماشین‌های مدرن در این قیمت برابر است و صدای بلندتر از محیط اداری نیست.

 

Samsung WW80H7410EW — چه برنامه هایی دارد؟

دستگاه‌های سامسونگ همواره مجموعه‌ای واقعی از برنامه‌ها و گزینه‌ها را ارائه می‌دهند، و WW80H7410 نیز از این قاعده مستثنی نیست. بالای صفحه، و احتمالاً پرکاربردترین برنامه ها، شستشوی Super Eco و چرخه پنبه هستند. شستشوی Super Eco یک برنامه حباب اکو با دمای پایین برای حداکثر صرفه جویی در مصرف انرژی و آب است و برنامه پنبه عملکرد بهینه را با انرژی کم برای اقلام نخی مانند تی شرت، ملحفه و پیراهن ارائه می دهد.

 

برنامه های سنتی برای محصولات پشمی، ظریف و مصنوعی همگی با تعدادی چرخه بسیار خاص و به همان اندازه بسیار مفید در دسترس هستند. اینها شامل مراقبت از کودک، با شستشوی با دمای بالا و شستشوی اضافی، لباس‌های تیره، مراقبت در فضای باز، لباس‌های ورزشی، و شستشوی سریع روزانه است. برنامه Stain Away شامل یک چرخه خیساندن برای از بین بردن موثر لکه ها از لباس های شسته شده است و یک برنامه تخت مخصوص ملافه برای ملحفه ها و روکش ها وجود دارد.

 

توجه داشته باشید که فقط برنامه های پنبه ای و اکو کاتن برای شستشوی موثر حداکثر 8 کیلوگرم بارلباسشویی سامسونگ  این دستگاه طراحی شده اند. سامسونگ برای سایر شستشوهای مخصوص پارچه، بسته به برنامه، نیم بار یا کمتر را توصیه می کند. علاوه بر گزینه مستقل Rinse and Spin، یک برنامه Eco Drum Cleaner برای حذف آلودگی و باکتری از درام وجود دارد. سامسونگ توصیه می‌کند این کار را هر 40 بار شستشو انجام دهید.

 

از نظر آپشن‌ها، حالت‌های Prewash، Intensive و Soak برای لباس‌های مخصوص کثیف وجود دارد، یک شستشوی سریع که وعده می‌دهد هر بار 2 کیلوگرمی را در حدود 15 دقیقه تمیز می‌کند، و یک گزینه Easy Care که سرعت چرخش را تا 800 دور در دقیقه کاهش می‌دهد تا چروک‌های کمتری در لباس‌ها ایجاد شود. خشکشویی. همه برنامه‌ها حالت ترجیحی، Speed ​​Eco یا Silent را ارائه می‌دهند که پارامترهای شستشو و سرعت چرخش را متناسب با آن تغییر می‌دهد.

 

یک قفل کودک، یک تنظیم برای بی صدا کردن بوق و صدای جینگ از کنترل های برنامه و گزینه ای برای روشن یا خاموش کردن چراغ درام وجود دارد. شما همچنین یک گزینه Delay End دریافت می کنید تا بتوانید چرخه را در یک زمان خاص به پایان برسانید. ما فکر می کنیم این بسیار بهتر از شروع تاخیری است، زیرا طول چرخه شستشو بسته به برنامه و بار متفاوت است.

 

Samsung WW80H7410EW — چقدر خوب شستشو می شود؟

WW80H7410 تحت رژیم آزمایشی چرخه شستشوی منظم ما، شستشوی کامل پنبه، شستشوی 40% پنبه و همچنین شستشوی نیمه بار Super Eco قرار گرفت. برای تکرار نحوه بارگیری بیشتر افراد در ماشین های خود، ما از 80 درصد حداکثر ظرفیت اعلام شده دستگاه برای بار کامل و 40 درصد برای نیم بار استفاده می کنیم که به ترتیب برابر با 6.4 کیلوگرم و 3.2 کیلوگرم شستشوی خشک است. یک نوار تست لکه در اولین شستشو، با سس کچاپ خشک شده، قهوه، خون، شراب قرمز و روغن موتور آغشته شد. ما WW80H7410EW را با یک نام تجاری پیشرو از مواد شوینده غیر بیولوژیکی بارگیری کردیم و به شستشو پرداختیم.

 

مانند بسیاری از ماشین‌های مدرن، انتظار نداشته باشید شستشوی معمولی با صرفه‌جویی در مصرف انرژی با سامسونگ به سرعت انجام شود. شستشوی کامل پنبه ما به مدت 3 ساعت و 55 دقیقه طول کشید، با چرخه پنبه نیمه بار خیلی سریعتر در 3 ساعت و 36 دقیقه انجام نشد. شستشوی Super Eco با دمای شستشوی دستی به طور قابل توجهی سریع‌تر بود، اگرچه هنوز از ابتدا تا انتها بیش از دو ساعت کار می‌کرد. این ارقام بسیار شبیه به اکثر ماشین های کم مصرف A+++ است که ما آزمایش کرده ایم.

 

مانند تمام ماشین‌های لباسشویی سامسونگ که تا به امروز آزمایش کرده‌ایم، عملکرد تمیز کردن کاملاً فوق‌العاده است. نوار لکه تست ما به طور استثنایی کاملاً تمیز شد و پنج لکه آلی کلیدی به طور کامل پاک شد و حتی روغن موتور کثیف که به سختی تعویض می شد به لکه تبدیل شد. این همتراز با بهترین ماشین هایی است که ما در هر قیمتی امتحان کرده ایم.

سامسونگ WW80H7410EW 2راندمان چرخش نیز فوق العاده خوب بود. در بار کامل فقط 2.2 کیلوگرم (34 درصد از بار شستشوی خشک) پس از چرخش 1400 دور در دقیقه در شستشو باقی مانده است. نتایج با نیم بار سبک تر حتی بهتر بود، به طوری که هر دو شستشوی پنبه ای و Super Eco دقیقاً 1 کیلوگرم (31٪ از بار شستشوی خشک) را در لباسشویی پس از چرخش باقی می گذارند. جالب اینجاست که شستشوی Super Eco سرعت چرخش را به 1200 دور در دقیقه محدود می‌کند، که نشان می‌دهد سرعت بیشتر در نیم بار با سامسونگ فایده‌ای لباسشویی ال جی  ندارد. و با چنین نتایج خوبی در 1200، چرا می خواهید؟

 

Samsung WW80H7410EW — هزینه اجرا چقدر است؟

شستشوی اصلی پنبه با بار کامل، تقریباً دقیقاً از برق مقرون به صرفه 1 کیلووات ساعت استفاده می کرد که تقریباً برای یک دستگاه 8 کیلوگرمی با رتبه A+++ مناسب است و با سایر دستگاه های پرظرفیت برتر موجود در بازار قابل مقایسه است. مصرف آب برای این شستشو 65.6 لیتر بود، دقیقا همان چیزی که برای یک دستگاه A+++ واقعی انتظار داریم. یک نتیجه عالی همه جانبه که هزینه های جاری سالانه شما را پایین نگه می دارد.

 

از دو شستشوی نیمه بار ما چیزی شبیه به نتیجه تقسیم داشتیم. شستشوی لباسشویی بوش  پنبه ای نیمه بار تقریباً دقیقاً همان مقدار برق و آب را به اندازه شستشوی تمام بار در همان برنامه مصرف می کرد و انجام آن تقریباً به همان اندازه طول کشید. این نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید به برنامه شستشوی پنبه‌ای پایبند باشید، بهتر است دستگاه خود را کاملاً بارگیری کنید تا با مصرف انرژی و منابع بهینه‌ترین شستشو را داشته باشید.

 

ما یک نتیجه کاملا متفاوت و بسیار مثبت در برنامه شستشوی Super Eco با سوخت Ecobubble داشتیم. برای همان نیم بار شستشو، این چرخه کسری از الکتریسیته بار کامل را در دمای 40 درجه سانتیگراد و حدود دو سوم مصرف آب را در حدود 40 لیتر مصرف می کرد. از آنجایی که این شستشو تقریباً دمای آب ورودی شما را بدون گرم کردن تمیز می کند، این در طول آزمایشات ما برابر با 15 درجه سانتیگراد است.

 

این یک شستشوی بسیار خنک است که ممکن است کاربرانی را که با بالا بردن دما برای تمیز کردن بهتر آشنا هستند، منصرف کند. بنابراین چرخه را دوباره با یک نوار تست دیگر اجرا کردیم. نتایج یک بار دیگر استثنایی بود، زیرا نوار لکه کاملاً از لکه‌های غذا پاک شده بود و تنها سایه‌ای از خون و روغن موتور باقی مانده بود - بهتر از اکثر ماشین‌های ارزان قیمتی که در دمای 40 درجه سانتیگراد آزمایش کرده‌ایم.

 

جدول نتایج آزمایش ما به سمت شستشوی پنبه‌ای با بار کامل تعصب دارد تا مستقیماً با سایر دستگاه‌هایی که در همان چرخه آزمایش کرده‌ایم قابل مقایسه باشد. به این ترتیب، ما هزینه های جاری مشابه را زیر 35 پوند در سال در برق به اضافه 16 میلیون مکعب آب محاسبه می کنیم که بسیار خوب است.

 

با این حال، با توجه به صرفه‌جویی فوق‌العاده انرژی که WW80H7410 در حالت Super Eco ارائه می‌کند، ما خوشحالیم که استفاده از این حالت را برای همه لباس‌ها به جز لباس‌های کثیف‌تر توصیه می‌کنیم. صرفه جویی در انرژی در طول عمر 10 ساله مورد انتظار دستگاه تا صدها پوند در جیب شما خواهد بود.

 

آیا باید سامسونگ WW80H7410EW را بخرم؟

WW80H7410EW یک ماشین لباسشویی عالی است که در هر کاری که انجام می دهد استثنایی یا حداقل بسیار خوب است. ظاهر منحنی با تکنولوژی بالا ممکن است نظر را قطبی کند و سوراخ ورودی آن به اندازه درب بزرگ نیست، اما زمانی که با عملکرد آن آشنا شدید استفاده از آن آسان است و هیچ بحثی با عملکرد شستشوی فوق العاده و انرژی باورنکردنی آن وجود ندارد. صرفه جویی در برنامه شستشو Super Eco.

 

در حالی که ما چند دستگاه را در این گروه قیمت بررسی کرده ایم، تعداد کمی از آنها به لباسشویی هیتاچی اندازه این سامسونگ برجسته هستند. این دستگاه فاقد برخی از نکات ظریف ماشین‌های واقعاً پیشرفته است، اما به همان خوبی شستشو می‌دهد و ما از شستشوی اکو بهبودیافته آن بسیار تحت تأثیر قرار گرفته‌ایم. اگر از خرج کردن کمی بیشتر از حد معمول خوشحال هستید، باید در صدر فهرست نهایی شما قرار گیرد.

 

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.