شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

وبلاگ شخصی

وبلاگ شخصی خریدهام

بررسی لباسشویی سامسونگ WW80H7410EW

۴ بازديد

سامسونگ WW80H7410EW چیست؟

جایی در میانه طیف ماشین لباسشویی جامع سامسونگ WW80H7410 است که در اینجا به رنگ سفید اما در فولاد ضد زنگ نیز موجود است. این دستگاه با سرعت چرخش 8 کیلوگرمی 1400 دور در دقیقه یک درب عریض برای بارگیری و تخلیه آسان، یک موتور اینورتر دیجیتال کم صدا و فناوری نوآورانه صرفه جویی در انرژی Ecobubble سامسونگ ارائه می دهد. ترکیبی از صفحه چرخشی و صفحه نمایش LCD به همراه قاب درب آبی روشن ظاهری فوق مدرن به سامسونگ بخشیده است که با خطوط منحنی و گوشه های گرد آن بیشتر تقویت شده است. برنامه‌های فراوانی، حالت شستشوی بی‌صدا برای سر و صدای کمتر، و نظارت بر خطاهای مبتنی بر اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند، همگی به یک ماشین لباسشویی کاملاً مدرن اضافه می‌شوند که به خوبی شستشو می‌دهد.

Samsung WW80H7410EW — استفاده از آن چگونه است؟

علیرغم صفحه نمایش LCD آبی با تکنولوژی بالا، این سامسونگ واقعاً در استفاده روزمره آسان است. به سادگی یک برنامه را از صفحه چرخشی انتخاب کنید، دکمه های گزینه را در زیر نمایشگر اضافه کنید و Start را فشار دهید. کشوی دستگاه پخش صابون یک طراحی سنتی سه محفظه ای برای شستشو و پودر پیش شستشو و نرم کننده پارچه است، در حالی که یک دریچه دایره ای در پایین فیلتر زباله را می پوشاند.

 

زمان هیجان انگیزی برای سری یخچال های بوش است

۴ بازديد

زمان هیجان انگیزی برای سری یخچال های بوش است. برای سال‌ها، بوش فقط یخچال‌های داخلی را عرضه می‌کرد و تولید خود را به اشخاص ثالث واگذار می‌کرد. اما این شرکت اخیراً با تولید یخچال‌های عمقی مستقل خود که در خانه تولید می‌شوند، تبرید را در اولویت قرار داده است. بوش مدت‌هاست که به‌خاطر ایجاد برخی از بهترین لوازم برقی جهان شناخته شده است. با عرضه این سری یخچال، بوش به وضوح سطح انتظار ما از یک لوازم آشپزخانه مدرن را افزایش داد.

سری جدید یخچال بوش به سرعت در رتبه بندی بهترین برندهای یخچال ما صعود کرد و در چندین سال گذشته باقی مانده است.

اخیراً، بوش یخچال های تک کمپرسور را به مجموعه تبرید خود اضافه کرده است. این مدل‌ها 70 اینچ ارتفاع دارند و به‌طور خاص برای جایگزینی (یعنی متناسب با کابینت‌های موجود اطراف) واحدهای قدیمی ساخته‌شده توسط برندهای دیگر طراحی شده‌اند.

 

 

7 بهترین یخچال فریزر برای آشپزخانه شما

۴ بازديد

چه نوع یخچال فریزر بخرم؟

سه نوع مختلف برای بررسی وجود دارد: یکپارچه، مستقل و به سبک آمریکایی. در اینجا آنچه شما باید برای هر یک بدانید آمده است:

 

یکپارچه

این یخچال فریزرهای توکار به گونه ای طراحی شده اند که در پشت کمد پنهان شوند، بنابراین می توانید پایان را با بقیه آشپزخانه خود هماهنگ کنید.

 

بیشتر آنها طوری طراحی شده‌اند که در یک کمد با عرض 60 سانتی‌متر قرار می‌گیرند و معمولاً 178 سانتی‌متر ارتفاع دارند. آنها معمولاً گرانتر از مدل های مستقل هستند.

 

مستقل

اینها می توانند در هر جایی از آشپزخانه شما بنشینند و اگر نیاز به نگهداری مواد غذایی برای یک خانواده پرجمعیت دارید، ایده آل هستند - ارتفاع برخی از آنها به بیش از 200 سانتی متر می رسد. گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد و نسبت به انواع دیگر یخچال فریزر ارزان تر هستند.

 

به سبک آمریکایی

یخچال های سبک آمریکایی دو برابر عرض یخچال فریزرهای معمولی هستند و دارای درهای دوتایی تمام قد و فضای ذخیره سازی فراوان هستند.

 

برای قرار دادن یکی از اینها به یک آشپزخانه بزرگ نیاز دارید، و خرید و اجرای آنها هزینه بر هستند. با این حال، آنها اغلب دارای ویژگی های اضافی مفیدی مانند فیلترهای آب و سازه های یخ هستند.

 

 

هر یخچال جدید که پیدا می‌کنید شیک و مدرن است

۴ بازديد

اگر خانه دنیای یک خانواده است، یخچال خورشید است. همه چیز حول محور آن می چرخد، از صبحانه و ناهار سالم گرفته تا شام دور میز. به همین دلیل است که تهیه یک یخچال جدید به نوعی کار بزرگی است. فاکتورهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد - همه چیز از پیکربندی و ابعاد گرفته تا تکمیل و ویژگی های خاص. همچنین باید از خود بپرسید که آیا می خواهید روی یک یخچال هوشمند سرمایه گذاری کنید. البته، هیچ دور زدن قیمت وجود ندارد: آنها گران هستند. اما اگر یک انتخاب برتر از یک برند قابل اعتماد می‌خواهید که سال‌ها در مدار خانواده‌تان ثابت بماند، در جای مناسبی هستید.

 

 

یخچال های هوشمند را فراموش کنید، آشپزخانه هوشمند نیاز به مغز دارد

۵ بازديد

ما در حال ورود به سال 2020 با امکانات هیجان انگیز فراوان در فناوری آشپزخانه هستیم. در اینجا چند راه برای آوردن آشپزخانه های هوشمند به دهه آینده آورده شده است.

این داستان بخشی از CES است، جایی که CNET آخرین اخبار را در مورد باورنکردنی ترین فناوری که به زودی منتشر می شود، پوشش می دهد.

 

 

برای نمایشگاه CES 2021، یخچال های جدید سامسونگ از روند زیبایی شناسی سفارشی استقبال می کنند

۵ بازديد

یخچال‌های سفارشی سامسونگ که جدید برای ایالات متحده در نمایشگاه CES است، به شما امکان می‌دهد رنگ‌ها، مواد و پوشش‌های هر یک از چهار در را با هم ترکیب کنید.

این داستان بخشی از CES است، جایی که CNET آخرین اخبار را در مورد باورنکردنی ترین فناوری که به زودی منتشر می شود، پوشش می دهد.

 

اصطلاحی از خیاطی، "سفارشی" به معنای چیزی است که برای نیازهای خاص شما ساخته شده است -- و این همان پیشرفتی است که در خط یخچال های سفارشی سامسونگ وجود دارد که اولین حضور جهانی خود را در CES 2021 ، یک رویداد مجازی و تمام دیجیتالی امسال به دلیل همه گیری COVID-19 در حال انجام است .

 

 

بررسی تلویزیون Vizio OLED 2020

۴ بازديد

Vizio OLED 2020 اولین تلویزیون OLED است که Vizio منتشر کرده است و عملکرد کلی بسیار خوبی دارد. مانند هر تلویزیون OLED، توانایی آن در خاموش کردن پیکسل‌های جداگانه منجر به نسبت کنتراست بی‌نهایت و یکنواختی کامل سیاه می‌شود. طیف رنگی عالی برای محتوای HDR نشان می دهد، اما در HDR خیلی روشن نمی شود و مناطق بزرگ به طور قابل توجهی کم نور می شوند. بیشتر گیمرها باید قدردان نرخ رفرش 120 هرتز، زمان پاسخگویی تقریباً فوری و تاخیر ورودی کم باشند. پس از به‌روزرسانی سیستم‌افزار، از نرخ نوسازی متغیر (VRR) پشتیبانی می‌کند، اما محدودیت‌هایی دارد. تلویزیون دارای یک پایه منحصر به فرد در مرکز نصب شده است که برای نگه داشتن نوار صوتی Vizio Elevate طراحی شده است. متأسفانه، صفحه نمایش خطر سوختن دائمی را دارد، که نمونه ای از OLED ها است و واحد ما دارای حفظ موقت تصویر قابل توجه است، اما ممکن است بین واحدها متفاوت باشد.

نقد و بررسی تلویزیون سونی X930E

۵ بازديد

تلویزیون سونی X930E 4K HDR یک تلویزیون LED عالی با کیفیت تصویر بالا است. این یکی از درخشان ترین تلویزیون هایی است که ما بررسی کرده ایم، بنابراین با HDR عالی عمل می کند. همه چیز را به خوبی پوشش می دهد، زیرا هم حرکت و هم تاخیر ورودی خوب هستند. تنها مشکل واقعی آن زاویه دید بسیار باریک است.

تلویزیون بسیار خوب برای استفاده ترکیبی. X930E به لطف کیفیت تصویر عالی، تقریباً در هر موردی عملکرد خوبی دارد. برای HDR عالی است، اما تصویر آن به سرعت در یک زاویه کاهش می یابد.

نقد و بررسی تلویزیون سونی X940E

۵ بازديد

X940E یک تلویزیون هوشمند بزرگ 4k HDR است. برخی از بهترین رنگ های مشکی موجود در تلویزیون های LED را تولید می کند و می تواند کاملاً روشن باشد. کم نور محلی عالی و توانایی نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها منجر به یک تجربه عالی HDR می شود. X940E کمی تاری حرکت دارد، که باعث می‌شود برای ورزش یا بازی‌های ویدیویی انتخاب خوبی نباشد اما بر عملکرد عالی فیلم تأثیری نمی‌گذارد.

تلویزیون عالی برای استفاده ترکیبی، X940E کیفیت تصویر عالی در اکثر محیط ها دارد. این تاری حرکتی دارد که ممکن است افراد حساس‌تر به آن را آزار دهد.

 
 

نقد و بررسی تلویزیون سونی A1E OLED

۵ بازديد

تلویزیون سونی A1E OLED یک تلویزیون 4k هوشمند عالی است که به لطف رنگ مشکی کاملا عمیق و یکنواخت، کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه می دهد. این می تواند طیف گسترده ای از رنگ ها را تولید کند که در ترکیب با گرادیان های صاف آن باعث می شود محتوای HDR عالی به نظر برسد. قابلیت‌های حرکتی آن نیز عالی است زیرا هیچ مسیری دنبال اجسام متحرک نمی‌رود و می‌توان از سوسو زدن برای افزایش وضوح استفاده کرد. متأسفانه تاخیر ورودی با ورودی 1080p کمی زیاد است و پایه سه پایه همیشه روی شیب قرار می گیرد.